Podanie o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej
Dane wnioskodawcy (rodzica) Boguszów-Gorce dnia ………………………
………………………………………………..
(imię)
………………………………………………..
(nazwisko)
……………………………………………………..
(ulica, nr domu i mieszkania)
……………………………………………………..
(nr kodu - miejscowość)
Dyrektor
Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5
w Boguszowie-Gorcach
Proszę o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej wydanej w ………………………….. roku.
W/w legitymacja została wystawiona dla …………………………………………………………………
(nazwisko i imię)
urodzonej/go dnia ………………………………………………………….. roku w ………………………………………
zamieszkałej/go ……………………………………………………………………………………………………………………
(dokładny adres)
PESEL: ………………………………………….
Oryginał legitymacji uległ …………………………………………………………………………………………
(podać okoliczności zniszczenia, zgubienia)
…………………………………………
Podpis rodzica/opiekuna
Załączniki:
Potwierdzenie dokonania opłaty.
…………………………………………………………………….
…………………………………………………………………….
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzoru świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. Nr 58 poz. 504 § 19 pkt 3) oraz Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
koszt wyrobienia duplikatu legitymacji wynosi 9 zł
Opłatę należy wnieść na konto:
Bank PKO Bank Polski
44 1020 5095 0000 5202 0203 4809
z dopiskiem: opłata za duplikat legitymacji szkolnej; imię i nazwisko ucznia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Adeart Kogut | 29-05-2022 16:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Adeart Kogut | 29-05-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 29-05-2022 16:44 |